We are nowhere and it's now!

Freitag, 22. Juli 2011



Die Alternative zu Foursquare! YOUR ARE HERE Stickers von Hu2 Design. Macht sich sicher super im Wohnzimmer und ich liebäugle stark damit, mir einen oder mehrere dieser Sticker zuzulegen ... 

100% Recyclable
100% Waterproof

This Hu2 Design wall decal is made from a PVC-FREE self-adhesive which is a bio material, completely free of chlorine and plasticizers.


All Hu2 Design stickers are designed to be applied to any smooth surface including walls windows & furniture. The vinyls are completely removable and leave no residue.

1 Kommentare:

  1. schaut cool auS. ich würds selber aufmalen, die dinger kleben ja nie richtig gscheit!! ich hab ja quasi eine vorliebe dafür ;) Ich weiß ja nicht ob dich das interessiert aber das ist der link zur schritt für schritt anleitung :)

    http://i-want-style.blogspot.com/2011/07/neon-hallway.html

    AntwortenLöschen

DYWYHSM All rights reserved © Blog Milk - Powered by Blogger